Oct 31, 2017

LLUMS Cosmetics - savršen ten u nekoliko koraka

Protekli vikend bio je rezervisan za sumiranje utisaka o proizvodima brenda LLUMS Cosmetics koji konstantno u svoju ponudu uvode novitete. Ovaj put na police Lilly drogerija, stigli su tečni puderi True Skin, zatim tečni korektori i na kraju, palete senki za oči. Verujem da ste do sada već čuli utiske o ovim proizvodima o kojima sam i sama dosta čitala kako bih ih uporedila sa svojim. Odlučila sam da ovaj post podelim u dve celine a na kraju vas čeka i finalni rezultat šminkanja koji sam postigla koristeći isključivo brend Llums (naravno osim ajlajnera i maskare koji se još uvek ne nalaze u njihovoj ponudi).

Tečni puderi su dostupni u čak 6 nijansi koje po redosledu nisu raspoređene od najsvetlije ka najtamnijoj, tako da se time ne vodite prilikom odabira.

01 Mocca - je najtamnija nijansa
02 Biscuit - svetlija nijansa koja odgovara mom tenu ali u kombinaciji sa Vanillom
03 Vanilla - nešto tamnija nijansa od prethodne koja utiče na to da njenim dodavanjem postignem željenu nijansu
04 Almond - veoma topla, žućkasta nijansa
05 Toffee - tamna nijansa hladnog podtona
06 Cappuccino - nijansa neutralnog podtona, takođe tamnija
U pitanju su puderi srednje pokrivne moći koji se veoma lepo nadograđuju. Smatram da najviše odgovaraju osobama sa masnijom kožom jer će napraviti taj željeni mat efekat i sprečiti prebrzo prosijavanje. Izuzetno su pigmentovani pa biste trebali obratiti pažnju prilikom biranja nijanse. Moj ten je poprilično svetao i ja sam svoju nijansu postigla mešanjem dva pudera u bojama - Biscuit i Vanilla. Oni koji su nešto tamnijeg tena, neće imati problem prilikom odabira.
Tečni korektori - dolaze u 4 nijanse. Pakovanje je klasično sa veoma preciznim aplikatorom. Veoma su lagani što mi se dopada jer su pogodni za korišćenje tokom dana. Ne isušuju predeo oko očiju a neke sitne nesavršenosti će prekriti sasvim lepo. Koristila sam najsvetliju i najtamniju nijansu koja mi je odgovarala nakon povratka sa mora.
Palete senki - stižu u čak 6 kombinacija boja a pakovanja su veoma duguljasta i izuzetno praktična za svaki neseser. Neke od senki su suvlje pa se truse prilikom korišćenja dok kod onih sedefastih to nije slučaj. Najlepša paleta po meni je Satiny Pastels jer vrlo lepo izgleda na očima, posebno preko dana kada se šminkam za posao što mi je zapravo i najpotrebnije.
Za postizanje ovog izgleda, gde mi je bilo najbitnije da imam lep ujednačen ten, uz nešto naglašenije oči, koristila sam sledeće proizvode:
1. Kombinaciju dve boje pudera i to nijanse 02 i 03. TRIK: Ukoliko imate nešto suvlju kožu lica poput mene, ovom puder slobodno možete dodati jednu kap arganovog ulja i dobiti željenu teksturu.
2. Tečni korektor u nijansi 01 kako bih posvetlila predeo ispod očiju
3. Novu uglastu četkicu kojom sam popunila obrve
4. Na očima sam najviše koristila gore pomenutu, omiljenu paletu Satiny Pastels uz dodatak svetlijih boja iz palete 5. Delicious Nudes.
Nadam se da vam se dopada moja interpretacija prirodnijeg izgleda sa nešto naglašenijim očima. 

_____________________________________________________________________________
Svi proizvodi dostupni su kako u Lilly drogerie prodavnicama tako i u ONLINE shop-u
Fotografije: Marina, The Book of Happiness



2 comments:

  1. Predivno! Volim ovakve blog postove, detaljno opisano, objasnjeno, a slike savrsene! Divno, divno <3

    ReplyDelete
  2. Such pretty makeup!! Love the lip color you are wearing.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...